Klantgegevens aanpassen

Voor een aanpassing van uw klantgegevens of een andere aanvraag hoeft u ons niet te bellen. Het kan vaak sneller en eenvoudiger online.

Wenst u één van de volgende zaken aan te passen?

  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Naamswijziging (ondernemingsnummer of rijksregisternummer blijft gelijk)

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Profiel - Profiel beheren om je klantgegevens aan te passen. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Mijn water-link Aanmelden

 

  • Rekeningnummer
  • Facturatie-adres

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Facturatiegegevens beheren om je klantgegevens aan te passen. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Mijn water-link Aanmelden

 

Is de contractnemer overleden?

Dan dient u een nieuw contract op te starten. U kan dit regelen via deze pagina.  

Verandert uw ondernemingsnummer?

Verandert uw ondernemingsnummer wél, Of moet u een btw- of ondernemingsnummer toevoegen aan een contract op naam van een particulier?

Dan dient u uw huidig contract te beëindigen en een nieuw contract op te starten op de nieuwe naam. 

Start een nieuw contract op via deze pagina.

Verandert het aantal inwoners?

U hoeft het zelf niet door te geven als het aantal gedomicilieerde bewoners op uw adres verandert. We bepalen dat aantal op basis van de toestand in het Rijksregister op 1 november van het voorgaande jaar.

Klopt het aantal gedomicilieerde inwoners op uw afrekening toch niet? Laat dan dit attest invullen door uw gemeente- of stadsbestuur. Bezorg het daarna aan ons via het contactformulier of per post:

water-link - PB 10010 - 1070 Brussel