Klantgegevens aanpassen

Voor een aanpassing van uw klantgegevens of een andere aanvraag hoeft u ons niet te bellen. Het kan vaak sneller en eenvoudiger online.

Adreswijziging op waterfactuur

Ontvang uw facturen digitaal

Ontvangt u uw facturen nog via de post en krijgt u ze liever digitaal? Hier brengt u dat in een vingerknip in orde.

Wijzig uw facturatieadres

Krijgt u uw facturen liever op een ander facturatieadres? Vul dan dit formulier in.

Geef uw verhuizing door

Gaat u verhuizen? Via deze pagina kunt u dat melden en uw leveringscontract opzeggen of opstarten.

Wilt u alleen het verzendingsadres voor de facturen van een bestaand leveringscontract aanpassen? Vul dan de wijzigingsformulieren in voor facturen via de post of digitale facturen.

Wijziging naam of ondernemingsnummer op waterfactuur

Meld een overlijden

Is de contractnemer overleden? Dan moet u een nieuw contract opstarten. Regel dat via deze pagina.

Geef de nieuwe naam van uw onderneming door

Wijzigt de naam van uw onderneming maar niet het ondernemingsnummer? Dan volstaat het als u de nieuwe naam doorgeeft. Vul daarvoor het contactformulier in.

Verandert uw ondernemingsnummer wél, Of moet u een btw- of ondernemingsnummer toevoegen aan een contract op naam van een particulier? Start dan een nieuw contract op via deze pagina.

Andere wijzingen op uw waterfactuur

Verander uw rekeningnummer

Is uw rekeningnummer veranderd? Geef dat dan door via dit formulier.

Maak meteen ook de betaling eenvoudiger en vermijd aanmaningskosten door een domiciliëring aan te vragen.

Pas uw e-mailadres en telefoonnummer aan

Zijn uw e-mailadres en telefoonnummer gewijzigd? Verander ze via dit formulier.

Ontvangt u uw facturen nog via de post, maar krijgt u ze liever digitaal? Hier regelt u dat meteen.

Verander het aantal inwoners

U hoeft het zelf niet door te geven als het aantal gedomicilieerde bewoners op uw adres verandert. We bepalen dat aantal op basis van de toestand in het Rijksregister op 1 november van het voorgaande jaar.

Klopt het aantal gedomicilieerde inwoners op uw afrekening toch niet? Laat dan dit attest invullen door uw gemeente- of stadsbestuur. Bezorg het daarna aan ons via het contactformulier of per post:

water-link - PB 10010 - 1070 Brussel