Domiciliëring

Voordelen

  • Gemakkelijk
  • Geen tijdverlies
  • Geen aanmaningskosten

Domiciliëring aanvragen via mijn water-link

Een domiciliëring is gemakkelijk: u verliest geen tijd en vermijdt aanmaningskosten.

U kan uw domiciliëring eenvoudig aanvragen en digitaal ondertekenen via mijn water-link. 

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Domiciliëring aanvragen om je domiciliëring te activeren. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

 

Ga naar mijn water-link


Vindt u uw facturen niet altijd terug? Of wilt u de natuur een handje helpen? Kies dan voor de digitale verzending van uw waterfactuur.

Veelgestelde vragen

Wanneer gaat het geld van mijn rekening, als ik betaal met domiciliëring?

Betaalt u via een domiciliëring? Dan vragen we op de vervaldag de betaling van uw waterfactuur aan uw betalingsinstelling. Logistieke facturen dient u steeds per overschrijving te betalen.


Weigert uw betalingsinstelling die betaling – bijvoorbeeld omdat er te weinig op uw rekening staat? Dan wordt uw factuur 18 dagen later nogmaals aangeboden. Indien ook deze betaling niet kan doorgaan, ontvangt u van ons een aanmaning met kosten en wordt uw domiciliëringsopdracht geannuleerd.

Heeft u nog geen domiciliëring? Dan kan u deze gemakkelijk aanvragen via mijn water-link. 

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Domiciliëring aanvragen om je domiciliëring te activeren. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

GA NAAR MIJN WATER-LINK

Ik ontving een aanmaningsbrief. Kan ik de aanmaningskosten laten annuleren?

Nee. We verzenden automatisch een aanmaningsbrief als het verschuldigde bedrag op de vervaldag nog niet op onze rekening staat. De aanmaningskosten die we daarvoor aanrekenen, kunnen we niet annuleren.

Hebt u de originele factuur niet gezien? Misschien is het nodig om uw facturatieadres aan te passen. Of ontvang uw facturen op een andere manier:

Aansluitende vragen

Ik krijg geld terug. Wanneer en hoe ontvang ik dat?

We schrijven uw tegoed over op de vervaldatum van uw creditnota.

Opgelet: we checken altijd eerst of u bepaalde facturen of aanmaningskosten nog niet betaalde. Is dat het geval? Dan gebruiken we daarvoor uw tegoed.

Rekeningnummer

Het rekeningnummer waarop wij uw tegoed storten, staat op uw creditnota. Ontbreekt het of is het niet uw rekeningnummer? Wijzig dan uw rekeningnummer via mijn water-link.

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Facturatiegegevens beheren om je klantgegevens aan te passen. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

GA NAAR MIJN WATER-LINK

 

U zit met een specifieke vraag?